SEAP

Suntem prezenti pe site-ul de achizitii publice e-licitatie.ro/SEAP.

Ne gasiti la sectiunea operatori economici (participanti) cu urmatoarele date de identificare:
Denumire participant:SC MARCO&DORA IMPEX SRL
Oras/Judet:TULCEA
Cod Unic de Inregistrare:RO14688733
Tip:Ofertant
Autoritatile contractante pot initia cumparari directe.Daca doriti produsele noastre,solicitati oferte personalizate in functie de cantitate,
valoare si termen de plata.
Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la telefon 0746.661.445 sau pe adresa noastra de e-mail CONTACT@ELECTROMD.RO.

Sistemul Electronic de Achizitii Publice
Reprezinta o infrastructura informatica unitara care ofera institutiilor publice din Romania posibilitatea achizitiei de produse,
bunuri si servicii prin mijloace electronice.
Obiective:
· transparenta si eficienta procesului de achizitie care implica fonduri publice
· simplificarea procedurii de participare la licitatie a furnizorilor
· proceduri de lucru eficiente si standardizate
· micsorarea cheltuielilor publice prin reducerea preturilor de achizitie
· furnizarea de informatii publice despre procesele de achizitii publice
· auditarea procesului de achizitie publica
· asigurarea unui cadru de inalta securitate si incredere pentru derularea activitatilor de gestionare a
fondurilor publice.
Sistemul este caracterizat printr-un grad sporit de transparenta, detalii legate de achizitiile publice fiind
disponibile oricarei persoane care dispune de o conexiune Internet.
In sectiunea publica a sistemului sunt disponibile relativ la orice achizitie:
· informatii despre organizatorul licitatiei
· detalii despre modul de organizare
· oferta castigatoare
· numele ofertantului declarat castigator
Procedurile de achizitie care se regasesc in cadrul sistemului sunt conforme cu clasificarea europeana
in domeniu, SEAP putand fi considerat un sistem compatibil cu cerintele comunitatii europene si se
realizeaza prin:
· licitatii deschise, la care poate participa orice ofertant
· licitatii restranse, caracterizate prin existenta etapei de selectie
Noua maniera de realizare a achizitiilor publice constituie un factor motor pentru integrarea in ebusiness:
· este un element al aplicatiilor incluse in suita de aplicatii necesare pentru implementarea conceptului
de ‘e-government’ ca alternativa la procesul clasic de guvernare
· determina utilizarea Internetului in cadrul administratiei si in dialogul dintre administratie, sectorul privat
si cetateni
· faciliteaza trecerea la o administratie care elimina hartiile si birocratia
· permite armonizarea sistemelor de achizitie nationala cu cele internationale
· permite asigurarea confidentialitatii informatiilor si concordanta legislativa cu regimul juridic al
semnaturilor electronice
Participanti in sistem:
· autoritati contractante – entitatile care pot organiza licitatii: institutii publice
· ofertanti – agenti economici furnizori de produse si servicii
· ANRMAP (Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice) – cu rol de
validare a anunturilor
· autoritati de supraveghere si control – institutii care verifica activitatea autoritatilor contractante
· evaluatori
· notari
· banci
· publicul larg
· operatorul sistemului – A.A.D.R.
· dezvoltatori agreati
Autoritatea contractanta este cea care decide ce tip de licitatie urmeaza sa organizeze, pe baza valorii
estimate a achizitiei. Exista o serie de praguri care incadreaza achizitiile publice. Sistemul pune la
dispozitia autoritatii contractante asistenta in stabilirea tipului de licitatie cat si in organizarea acesteia.